Како до здрава исхрана

Храната која ја консумираме треба да содржи хранливи состијки за да се задоволат основните потреби: Снабдување на енергија Градење и одржување на телесно ткиво.  Регулирање на телесниот процес Правилната исхрана треба да ги задоволи трите критериуми: Енегетски вредности (kcal или kJ)

Прехрамбена вреднст (протеин, минерал и витамин) Состојба на ситост За да се чуствува човекот здрав треба секојдневно да консумира храна која содржи (протеин, масти, јагленохидрати, витамини, минерали и вода), но сè уште не постои една намирница која на природен начин би ги содржала сите потребни хранливи вредности, кои му се потребни на човекот во текот на еден ден.

Потрошената количина на енергија и нутритивна вредност е зависна од годините на човекот, физичката активност но и здравствениот статус, а истата може да се задоволи доколку јадеме: Житарици или производ од жито Месо, риба и јајца Млеко и млечни производи Масти (билно или животинско потекло) Зеленчук Овошје Шеќери Луѓето кои сакаат да се исхрануваат здраво и да останат активни потребно е да ги следат следниве чекори: Внесете храна која содржи енергетска вредност колку што е потребно за да ја задволите потребата на организмот. Одберете разновидна храна.

Post a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *